Whitepaper Graydon - Intelligente leadgeneratie in B2B

Intelligente leadgeneratie in B2B

In 6 stappen van een concreet klantenprofiel naar de ideale lead.

Nieuwe klanten werven kost tijd en geld. Zeker als u dit op een ongestructureerde manier aanpakt. Toch gaan veel bedrijven nog op een traditionele manier tewerk en consulteren ze verschillende bronnen om op buikgevoel prospecten te selecteren. Naamsbekendheid, bedrijfsomvang en sector zijn daarbij vaak doorslaggevende criteria. Jammer, want als u uw doelgroep nauwkeurig afbakent op basis van concrete kenmerken, dan zult u betere resultaten behalen. Vraag die veel bedrijven zich stellen: hoe beginnen we eraan in de praktijk?

Download whitepaper

Deze download kan u uitstekend begeleiden bij het traject dat in 6 stappen is opgedeeld. Een handige leiddraad die elke onderneming die leads wil genereren in de praktijk kan toepassen. Lees hoe u van nul start, een concreet klantenprofiel  opmaakt en daarop verder bouwt om enkele fases verder bij de ideale prospecten te belanden. Door objectief naar gemeenschappelijke kenmerken te zoeken, door te weten waar uw klanten mee bezig zijn, waarom ze voor u kozen, … Op een praktische, slimme en kostenefficiënte manier.

In deze uitgebreide gids leest u:

  • hoe u uiteindelijk een maximaal rendement haalt bij uw prospectie
  • hoe u het praktisch en gestructureerd aanpakt
  • hoe u kosten en tijdsbesteding verlaagt, terwijl conversie, omzet en winst verhoogt

Download vandaag nog het stappenplan en til uw prospectieproces op intelligente wijze naar een hoger niveau.

Andere Whitepapers