Klantacceptatie

Op een vlotte en veilige manier klanten accepteren.

Accepteert u een nieuwe klant zonder beperkingen, onder bepaalde voorwaarden of helemaal niet? Daar gaat het om bij acceptatie of onboarding van klanten. Het proces dat uw klant hierbij volgt, is van groot belang met het oog op een succesvolle samenwerking. Of het nu gaat om kredietbeoordelingen, controles in het kader van customer due diligence, het in kaart brengen van frauderisico’s, het zijn allemaal activiteiten die even belangrijk zijn als het aankomt op de onboarding van (potentiële) klanten.

Graydon Onboarding Fraud Risk Compliance
Vertrouwt u elke nieuwe klant blindelings?

Bescherm uw bedrijf tegen malafide ondernemers

Klanten beoordelen op financiële betrouwbaarheid en meteen screenen op frauduleus gedrag. Het kan snel en geautomatiseerd. Contacteer onze specialisten om procedures en het gebruik van scorecards toe te lichten.

Neem contact op met ons

Klantacceptatie

Graydon Onboarding

Het proces van onboarding begint bij de beoordeling van nieuwe potentiële klanten. Is de tegenpartij kredietwaardig, zodat die op tijd kan en zal betalen? Hoe waarschijnlijk is het dat u te maken heeft met een frauduleuze partij? En hoe zit het met de compliance van deze nieuwe klant?

Graydon Onboarding stelt u in staat deze drie elementen te combineren in één tool. De verschillende trajecten richt u zelf in via een gebruiksvriendelijk platform. Vervolgens verloopt het gehele proces van onboarding geautomatiseerd. U hoeft zich niet langer druk te maken over verschillende IT-systemen. De tijdrovende handmatige controle van nieuwe potentiële klanten vermindert flink. Dit resulteert in een snelle en naadloze onboarding, wat de tevredenheid van uw klanten bevordert.

Graydon Onboarding Customer Acceptance

Wat betekent dit voor u?

  • Ontwerp uw gehele onboardingsproces via een gebruiksvriendelijk platform. Procedures en scorecards kunt u op elk moment maken, bekijken of wijzigen.
  • Bepaal zelf in welke gevallen u nog een handmatige eindcontrole wilt uitvoeren.
  • Uw klanten bedienen met een snelheid en efficiëntie die voorheen onmogelijk was. Snelheid leidt bovendien tot een hogere klanttevredenheid.
  • Combineer krediet-, risico- en fraudemodules naar wens. Voeg eventueel data van externe partijen toe om fraude en risico's nog beter te beoordelen.
  • Integreer onboardingprocessen over meerdere teams, locaties en databronnen om een uniforme werkwijze te implementeren in uw bedrijf.