Forecasting is per definitie fout omdat het de realiteit van vandaag negeert. Foresighting gebruikt een andere invalshoek om naar de toekomst te kijken.
Wilt u met uw eigen ogen zien hoe onze oplossingen in de praktijk werken? Vraag dan een demo aan bij één van onze consultants.
Hulp nodig? Bel ons op het nummer 03 280 88 00.
Data bieden tal van mogelijkheden. Bekijk de Graydon DataLab videoreeks waarin we u op eenvoudige manier uitleggen hoe u ermee aan de slag gaat.
Uw dagelijkse dosis intelligentie. Schrijf u in op onze nieuwsbrief om geen enkele publicatie te missen.
In een samenwerking met Foodservice Alliance maakte Graydon Belgium een analyse van de foodservice...
Het coronavirus heeft voor een onverwachte crisis gezorgd en bedrijven bewust gemaakt van hun...
De coronacrisis heeft ons allemaal naar de keel gegrepen. Een massa bedrijven hebben (al dan niet...
Het KMO-Rapport is ondertussen aan zijn elfde editie toe. De jaarlijks terugkerende publicatie was...
In het jaar 2000 werd een eerste samenwerking opgestart tussen de depistagedienst van de rechtbank...
Anders dan de tegengestelde beweging die we in onze buurlanden opmerken, nemen we in België een...
Sinds april van dit jaar laat KMO Insider 20 Vlaamse burgemeesters aan het woord over de economie en...
Geen enkele sector ontsnapt aan de groeiende concurrentie. Voor de uitzendmarkt komt die onder...
Een samenleving kan niet zonder strikte wetten en regels. Jammer genoeg stelt de uitzendsector vast...
Data is niet zoals de brandstof in een auto, waarmee die meteen vooruit kan. Voordat de brandstof in...
Professioneel succes definieert iedereen anders en iedereen heeft andere rolmodellen die hen...
Is community data de toekomst? Voor de uitzendsector zou het alvast een stap voorwaarts betekenen...