Graydon Next Generation Intelligence - vacature

Customer Success Representative

Join our team!

Graydon - Next Generation Intelligence

Graydon is een internationale groep met vestigingen in Amsterdam, Londen en Antwerpen. Al 130 jaar zijn we vernieuwend bezig met data. Data die leiden naar inzichten. Inzichten geven kennis. En die kennis zetten we samen met onze klanten om in macht voor een onderneming en in kracht voor een individu. Data en inzichten zitten in ons DNA en helpen onze klanten om strategische beslissingen te nemen.

Het enthousiasme van onze trouwe klanten stimuleert ons om telkens weer voor “the extra mile” te gaan. Kwalitatieve data en actiegerichte inzichten zijn een absolute must. Dankzij deze aanpak genieten wij het vertrouwen van het ganse Belgische publiek & bedrijfsleven, de academische wereld, beroepsfederaties en heel wat lokale en federale overheden.

We leven in een wereld van evolutie vol veranderingen. De hoeveelheid data groeit exponentieel en wint elke dag aan belang binnen elke organisatie. Data wordt vandaag dan ook vaak bestempeld als het nieuwe goud. Neem alvast een kijkje op onze website. Het is in deze fantastische wereld dat je met collega’s kan samenwerken, eigen initiatieven nemen en je klanten mag gaan inspireren!

Wat ga je doen?

Als Customer Success Representative ligt jouw focus op klantentevredenheid en retentie.

  • Je wordt meester in het gebruik van onze platformen, test nieuwe snufjes uit en anticipeert op mogelijke vragen en behoeften om zo onze klanten te begeleiden, te inspireren en het gebruik te optimaliseren.
  • Je focus ligt op klantentevredenheid. Je contacteert klanten proactief om te polsen of ze nog verdere ondersteuning nodig hebben en scant mee naar commerciële opportuniteiten.
  • Je zal vragen van klanten zowel via email als telefoon beantwoorden. Maar je functie houdt zoveel meer in dan dat. Je hebt een grote autonomie in het vinden van de juiste oplossingen voor de klant. Initiatief nemen en ideeën tot uitvoering brengen vinden wij belangrijk.
  • Vind je dat een korte video (we werken met Soapbox van Wistia) helpt om klanten meteen aan de slag te krijgen? Maak deze video dan toch gewoon! Denk je dat een blogpost klanten kan helpen om een specifiek probleem op te lossen waar ze tegenaan lopen? Schrijf ‘m dan gewoon of geef input aan onze content marketer. Er is ruimte genoeg voor creatieve ideeën.
  • Je geeft input voor het ontwikkelen van hulpmiddelen (“how to’s…’, video’s, FAQ, emailcampagnes, …) om de gebruikers te leiden doorheen de ideale klantreis.
  • Mede door jouw inzet, expertise en betrokkenheid zijn Graydon klanten zeer tevreden over onze bereikbaarheid, toegankelijkheid, professionaliteit en snelheid van reageren wat resulteert in hogere tevredenheid en retentie.

Wat wordt van jou verwacht?

  • Je kan een 2 jaar ervaring voorleggen in een klantgerichte omgeving (marketing/sales/accountmanagement/customer service/customer care/support)
  • Je bent een open en mature communicator, die zich gemakkelijk kan aanpassen aan verschillende gesprekspartners en je schuwt niet om hen proactief te contacteren. Dit doe je vloeiend in het Nederlands, Frans en Engels.
  • Je bouwt aan een sterke lange termijn relatie met klanten en collega’s.
  • Nieuwe technologieën spreken jou aan en je bent enthousiast om je hierin te verdiepen.
  • Opleiding: kennis van finance/boekhouding is een pluspunt
  • Je bent naast een doener ook een denker en denkt na over verbeteringen van de klantreis.

Wat wordt jou geboden?

  • Je gaat werken bij een A-merk in een innovatieve, maar bovenal jonge en informele werkomgeving. plezier en professionaliteit gaan hand in hand. Zo deel je dezelfde positieve vibe met al even enthousiaste collega’s.
  • Graydon biedt een dienstverband bij een succesvolle en financieel solide onderneming met concrete ontplooiing- en doorgroeimogelijkheden.
  • Je kunt rekenen op aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden die onder andere bestaan uit een goed salaris, maaltijdcheques, 13de maand, 20 wettelijke vakantiedagen + ADV dagen en verzekeringen.
  • Bij de start van je werkzaamheden krijg je een stevige basisopleiding met voortdurende ontwikkelingsmogelijkheden.
  • Graydon heeft een open en informele bedrijfscultuur met korte lijnen en legt de nadruk op eigen verantwoordelijkheid.
  • Goede mix van fun en resultaten.

Voel je je aangesproken? Dan willen wij van je horen! Stuur vandaag nog je CV en motivatiebrief naar hrbe@graydon.be