Rajapack Benelux

Customer case Rajapack Benelux

           "Voor mij staat Graydon Belgium voor kwaliteit en professionalisme!"
            (Marco Turcatto)

Wat was jullie behoefte?

Rajapack is de grootste distributeur van verpakkingsmaterialen in België. We gebruiken voornamelijk direct marketing om nieuwe klanten te winnen. 18 jaar geleden waren we daarvoor op zoek naar een leverancier die adressen kon leveren. Kwaliteit gaat daar boven kwantiteit voor ons. Bovendien moest de leverancier ons kunnen begeleiden bij het maken van specifieke selecties. Als extra wilden we ook nog onze database up-to-date houden.

  • Adressenlijsten op specifieke selecties
  • Database up-to-date houden

Hoe heeft Graydon Belgium dit voor jullie opgelost?

Graydon Belgium maakt het verschil op gebied van kwaliteit. Ook denken ze altijd met ons mee, los van onze eigen ideeën. Dat leidt tot een zeer efficiënte samenwerking. Met de hulp van Graydon Belgium kunnen we onze doelgroepen perfect targetten. Door continue analyses verbeteren en optimaliseren we onze selecties.

  • Kwalitatieve data
  • Meedenken aan ideale oplossing
  • Blijvende analyses

Welk resultaten levert dit voor jullie op?

We werken nog steeds met papieren catalogi, die duur zijn qua productiekosten. De kwaliteit van de Graydon Belgium-gegevens is zeer goed waardoor we minder retours hebben. We spreken de juiste doelgroepen aan en de respons is nog steeds goed. Onze omzet in België stijgt, in tijden van crisis, met méér dan 8%.

  • Minder retours
  • Lagere direct marketingkosten
  • Stijgende omzet

                                                       graydonbe_testimonial-rajapack-1.jpg

Download hier de customer case van Rajapack Benelux