Mediafin

Customer case Mediafin

         "Graydon is de referentie in zijn sector."
          Dieter Haerens

Wat was de oorspronkelijke behoefte?

Voor De Tijd en L’Echo zijn zakelijke journalistiek en data over de Belgische bedrijven erg complementair. Voor de meer dan 200.000 dagelijkse bezoekers op de websites van beide kranten is het snel en overzichtelijk zoeken, screenen en bewaren van bedrijfsgegevens een duidelijke meerwaarde. En wat geldt voor onze journalistiek moet ook gelden voor de data en applicaties die we ter beschikking stellen van de klanten, i.e. betalende abonnees: het moet van topkwaliteit zijn. Een samenwerking tussen de Belgische marktleider in bedrijfsdata en de leidinggevende zakenkranten ligt dan ook voor de hand.

Hoe kwam de samenwerking met Graydon tot stand?

Mediafin en Graydon ontwikkelden samen De Bedrijvengids, een online applicatie op tijd.be en lecho.be die gebruikers toelaat de 500.000 grootste bedrijven van België door te lichten: contactgegevens, management, kerncijfers, financiële ratio’s… zijn snel te doorzoeken, sorteren, vergelijken en bewaren. Voor commercieel of puur financieel gebruik. En steeds up to date, uiteraard.

Wat zijn de uiteindelijk resultaten voor Mediafin dankzij de samenwerking?

De Bedrijvengids is een zeer druk gebruikte en sterk geapprecieerde applicatie op de websites van De Tijd en L’Echo. Het is een van die extra diensten voor betalende klanten van beide kranten die een echte meerwaarde betekent binnen het abonnement. En zo positief inwerkt op de klantentrouw.

                                                            graydonbe_testimonial-mediafin-1.jpg

Download hier de klantcase van Mediafin