Leitz Service

Customer case Leitz Service

           “De aanpak van Graydon waren we niet echt gewoon”
            Eddy Vleminckx

De uitdaging voor Leitz

Leitz Service heeft altijd samengewerkt met een externe partner voor het debiteurenbeheer. Toch had Eddy Vleminckx niet echt een hoge dunk van incassobureaus toen hij bijna 20 jaar geleden in dienst trad.

  • Dossiers bleven liggen
  • Bedroevende opvolging
  • Geen communicatie

Hoe Graydon hielp

“Graydon liet bij de eerste kennismaking meteen een professionele indruk na. We gaven het dus een kans en de eerste ervaringen waren eigenlijk meteen positief.”

Belangrijke punten hierin waren:

  • De correcte communicatie naar debiteur en opdrachtgever toe
  • Professionele aanpak
  • Extra inspanningen voor kosten en intresten overeenkomstig algemene voorwaarden

De resultaten

  • Sneller betaald
  • Meer winst
  • Meer working capital

                                                  graydonbetestimonial-leitzservices-1.jpg

Download hier de klantcase van Leitz Service