Whitepaper Graydon - Alles wat u moet weten over aanmaningen

Alles wat u moet weten over aanmaningen

Leer hoe u een sterk aanmaningstraject neerzet en de beste resultaten boekt.

Schriftelijke aanmaningen behoren, samen met telefonische acties, nog steeds tot één van de meest gebruikte methodes om klanten aan te zetten tot betaling. En toch leveren ze vaak niet de gewenste resultaten op. Omdat ze onduidelijk of voor interpretatie vatbaar zijn. Of omdat ze simpelweg niet aanzetten tot actie.

Download whitepaper

De kostprijs om een aanmaning te verzenden is steeds dezelfde, maar met een sterke brief zult u nochtans veel betere resultaten boeken. Interessant om te onthouden, als u weet dat liefst 90% van alle aanmaningen in de prullenmand belandt.

Als u dus een aanmaning wilt die tot een betaling leidt, dan moet die ook goed opgesteld zijn om zijn doel te bereiken. Een sterke brief is van cruciaal belang en zorgt gegarandeerd voor een beter betaalgedrag en minder wanbetalingen. In dit ePaper leert u hoe u zo een krachtige aanmaning schrijft in de verschillende fases van het aanmaningstraject. Zonder dat u de relatie met de klant beschadigt.

Een greep uit de onderwerpen in deze whitepaper:

  • 13 storende fouten die u ten allen tijde moet vermijden.
  • Enkele gekunstelde formuleringen omgebogen in een frisse tekst.
  • 10 tips om een sterke aanmaning te schrijven, inclusief enkele voorbeelden.
  • Intresten en kosten die u kunt vragen.
  • Het aantal aanmaningen dat u verstuurt en hun toon.
Andere Whitepapers