Whitepaper DataTalks data-driven marketing

#DataTalks data-driven marketing

9 experten behandelen de grootste vraagstukken omtrent data en marketing.

Data zullen onze toekomst beheersen. Of u dat nu goed vindt of niet, de ontwikkelingen zijn niet tegen te houden. Bedrijven die niet profiteren van de mogelijkheden die data bieden, kunnen onmogelijk efficiënt bezig zijn. Wie blind is voor de veranderingen en geen stappen zet om de evolutie bij te houden, is op termijn zelfs gedoemd om te verdwijnen.

Download whitepaper

Experten maken zich dan ook zorgen, omdat veel bedrijven nog een afwachtende houding aannemen. Maar afwachten is niet langer een optie. Integendeel, bedrijven moeten zich vandaag informeren en de basis leggen om de vooruitgang bij te houden. Data gebruiken om de efficiëntie te verhogen en de klant centraal te stellen, is overigens niet langer weggelegd voor de happy few. Niet alleen grote en kapitaalkrachtige bedrijven, maar ook kleinere bedrijven kunnen tegenwoordig dankzij betaalbare hulpmiddelen voordeel halen met data-driven marketing.

Aan de hand van 16 artikels vertellen negen gerenommeerde data-experten - Jessica Best, Jeremy Waite, Steven Van Belleghem, Dado Van Peteghem, Kris Vranken, Wannes Rosiers, Maarten Verschuere, Katleen Mertens en Jens Verboven – hoe u uw marketingafdeling kunt omvormen naar een datagedreven departement.

De 9 experten behandelen onder andere:

  • het belang van data
  • datastrategieën
  • de misvattingen
  • de hinderpalen
  • de toekomst
Andere Whitepapers