Geplaatst op 21/11/2017 in Home / Downloads / Marketinginformatie

Data en leadscoring, een gouden combinatie

Is uw lead klaar om te converteren naar klant?
Data en leadscoring, een gouden combinatie

Voor marketeers opent de datarevolutie een waaier aan opportuniteiten. Zij hoeven niet langer hun buikgevoel te volgen, maar kunnen gegevens over het gedrag van klanten en afgelopen campagnes gebruiken om hun marketingaanpak van morgen te optimaliseren. Op die manier kunnen ze de klant écht centraal stellen en maximaal relevant zijn.

In dat kader krijgen marketeers bijvoorbeeld ook kansen om de leadscoring te verbeteren. Met leadscoring gaat u leads beoordelen op basis van hun eigenschappen en hun gedrag. Op die manier kunt u hun werkelijke waarde bepalen voor uw bedrijf.

Met een betere leadscore kunt u relevanter zijn voor uw klanten en prospecten. En dat zal dan weer een positieve invloed hebben op het conversiepercentage naar sales. In dit ePaper leest u hoe u door middel van (big) data uw leads beter kunt kwalificeren en daarmee onder andere de efficiëntie van uw marketing en sales flink zult verhogen.

Download het e-paper met onder andere:

  • Hoe dramatisch is het gesteld met onze databases?
  • Data in B2B-marketing
  • Wat is leadscoring?
  • Waarom is leadscoring nuttig?
  • Een stappenplan om leadscoring te implementeren