Geplaatst op 26/06/2017 in Home / Downloads / Marketinginformatie

Het handboek voor data-driven marketing

Een praktische leidraad voor B2B-marketeers
324x gedownload
Het handboek voor data-driven marketing

In dit e-book wijzen verschillende data-experten op de mogelijkheden en het groeiende belang van data. Zowel voor grote als kleine ondernemingen. Want datagedreven werken en beslissingen baseren op data is niet langer weggelegd voor the happy few. U ontdekt hoe u op een praktische manier een nieuwe data-driven weg kunt inslaan met uw bedrijf.

Marketeers hebben immers altijd data ter beschikking gehad. Maar de mogelijkheden om data te verzamelen, op te slaan en te verwerken zijn vandaag enorm uitgebreid. Daardoor groeit ook het besef dat de inzet van data bedrijven effectief vooruit kan helpen. Dankzij de verdere digitalisering en nieuwe tooling kunnen marketeers eenvoudiger en sneller het gedrag en de behoeften van doelgroepen achterhalen en nagaan wat hun acties daadwerkelijk opleveren. Wie vandaag geen oog heeft voor die ontwikkelingen, moet dringend wakker worden. Dit e-book doornemen, kan alvast een eerste stap in de goede richting zijn.

De experten in dit e-book

Tal van experten gaven hun input en visie voor dit e-book.

  • Jessica Best, Director Data-Driven Marketing bij Barkley
  • Steven Van Belleghem, auteur, keynote speaker en ondernemer
  • Wannes Rosiers, Lead Data Scientist & Data Related Business Leader bij Essent
  • Maarten Verschuere, Data Solutions Lead bij Profacts & Founder Clever
  • Dado Van Peteghem, Fouding Partner bij Duval Union Consulting
  • Jens Verboven, Corporate Business Data Advisor bij Graydon
  • Katleen Mertens, Corporate Business Data Advisor bij Graydon
  • Didier Helsen, Account Manager CX Oracle
  • Kris Vranken, Founder, Owner & Managing Director, Stratics
  • Philippe Litière, Sales Benelux Marketing Cloud bij IBM
  • Jeremy Waite, Evangelist Watson Marketing