Onderzoek naar trends en evoluties in marketing
Terug naar overzicht
blog

Onderzoek naar trends en evoluties in marketing

Vanaf maandag 7 december zult u exclusief in het download center het onderzoeksrapport vinden dat bij marketeers polste naar de werking en de toekomst van marketing. Het onderzoek liep in samenwerking met STIMA, Antwerp Management School en Graydon Belgium.

De samenwerking tussen de drie partijen stelde ons in staat om een breed publiek van marketeers te bereiken. De eerste resultaten van het onderzoek zijn inmiddels binnengestroomd en met trots kunnen we melden dat meer dan 700 marketeers deelnamen aan de enquête, wat een representatief aantal is om conclusies te trekken. Statistici en experts zijn momenteel nog volop aan de gang met de analyse en de interpretatie van de gegevens. De resultaten zelf zullen u alvast interessante inzichten en vergelijkingsmateriaal opleveren over verschillende marketing topics.

Presentatie op STIMA-congres

De belangrijkste inzichten uit het onderzoek zullen op zaterdag 5 december gepresenteerd worden op het STIMA-congres in het International Convention Center in Gent. Thorsten Strauss, Marketing Director bij Antwerp Management School, en Jens Verboven, Business Consultant bij Graydon, waren nauw betrokken bij het onderzoek en zullen de presentatie van de resultaten voor hun rekening nemen (van 12.20u tot 12.45u).

Thorsten-Strauss-Jen-Verboven.png

Het onderzoeksrapport, dat in het Engels zal opgemaakt worden, zult u vanaf 7 december exclusief terugvinden in het download center via onderstaande link.

Marketing challenges for 2016 and beyond

In de nabije toekomst mag u ook nog een aantal relevante artikels verwachten op basis van de onderzoeksresultaten. Houd onze blog en ons download center dus in de gaten of schrijf in voor de nieuwsbrief als u geen enkele publicatie daarover wilt missen.

Gelijkaardige publicaties