Artikel
Geschreven door Sven Persoone
Posted on 04/03/2016

In 6 stappen naar intelligente prospectie in B2B

487 keer gelezen

De ervaring leert dat maar weinig verkopers echt stilstaan bij de prospects die ze benaderen. Ze baseren zich vaak op algemene kenmerken en kijken niet verder dan het uithangbord van een bedrijf. Op die manier halen ze niet het maximum uit hun inspanningen. Wellicht is dat ook een verklaring voor het feit dat een klant werven vijf keer meer kost dan een klant behouden.

Door gestructureerd en beredeneerd en doordacht tewerk te gaan tijdens de prospectie kunnen bedrijven hun rendement, hun conversie en hun efficiëntie nochtans gevoelig optrekken. Onderschat hierbij de kracht en de waarde van uw eigen database niet. De sleutel tot succes ligt voor een groot deel daar. Maar hoe ziet het proces eruit als u met uw bedrijf op een intelligente manier leads wilt genereren?

Deze vraag staat centraal tijdens het gratis webinar op donderdag 17 maart 2016. Presentators Katleen Mertens en Jens Verboven vertellen u aan de hand van 6 concrete stappen hoe u op een slimme en kostenefficiënte manier betere resultaten behaalt tijdens uw prospectie.

Registreer nu

Volg het webinar en leer: 

  • wat intelligente leadgeneratie concreet betekent en waarom het u zal opbrengen;
  • uw bestaande database naar waarde schatten en actualiseren;
  • hoe u een concreet klantenprofiel opstelt en uw marktpotentieel bepaalt;
  • hoe en waarom u prioriteiten moet stellen bij uw prospectie;
  • aan de hand van concrete cijfers hoe u door te investeren uw rendement onherroepelijk zult verhogen.

Praktische informatie:

  • Datum: donderdag 17 maart 2016
  • Tijd: 14:00 uur – 14:45 uur, waarbij de laatste 10 minuten voorzien zijn voor vragen
  • Sprekers: Katleen Mertens en Jens Verboven, Business & Database Consultants bij Graydon.
  • Kosten: gratis

We hopen dat u erbij bent op 17 maart. Heeft u in de tussentijd al vragen? Stuur ze dan zeker door via webinar@graydon.be.